Måndag.

Helgen har bestått av jobb och jobb, jag har varit ledig idag, men i morgon ska man på det igen. 
Skönt att ha något att göra, så man ska inte klaga. 

Denna helgen har maten varit sjukt jobbigt, jag har klögt efter tre tuggor, sprungit till slaskhinken och kastat maten. Och nu har jag svårt för varm mat. I kväll har jag dock haft en väldig aptit (men fortfarande kall mat). Märkligt det där. Minns att jag hade svårt för varm mat efter operationen precis, men jag fick vänja mig. Nu börjar det igen.

Idag har jag och Jimmy varit i Malmö, vi har gått i affärer och sådär. Mysigt, vi värdesätter oss mer nu.
Jag har alltid innan varit den som alltid ställt upp och funnits, till vilken mening undrar jag allt för ofta?
Nu har jag och Jimmy iallfall mer tid till varandra, och det är viktigast för mig just nu iallfall! 

När mina pass på jobbet är slut för denna julen, så ska jag försöka ta mig tid att åka upp till mamma.
Eller kanske om hon kommer hit, det är en månad sedan jag träffade dem sist. 
Och jag har trots allt lovat att bli bättre på att åka och hälsa på dem. 

Nu ska jag lägga mig på soffan och slöa, sen blir det läggdags, trött..

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Skönt med mycket jobb! Men saknar dig! Hoppas det är nåt tillfälligt med maten! Jag känner faktiskt också lite s nu! Kan vara sjukt sugen på nån mat, men sen pallar jag bara äta litegrann och kastar resten!

Kan vi i te ta en fila på stan i veckan? Eller lunch kanske?

2012-01-10 @ 10:45:55
Postat av: Pialotta

Skönt med mycket jobb! Men saknar dig! Hoppas det är nåt tillfälligt med maten! Jag känner faktiskt också lite s nu! Kan vara sjukt sugen på nån mat, men sen pallar jag bara äta litegrann och kastar resten!

Kan vi i te ta en fila på stan i veckan? Eller lunch kanske?

2012-01-10 @ 15:23:14
Postat av: Pialotta

Ser att min förra kommentar kom två gånger!

Tänker på dig gumman. <3

2012-01-11 @ 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0