Mamma <3

Älskade mamma!
Jag kommer aldrig låta Cancern få ta dig i från mig. Jag kommer göra allt.
Du är en kämpe!!
JAG ÄLSKAR DIG!!!

Du är med mej vart jag går
Genom månader och år
Du är med mej alla dar
Du är med mej vart jag far
Du är den jag kunde va

Och ingenting kan splittra oss
och ingenting kan söndra oss
och ingenting kan slita oss isär
Och ingenting kan få oss
att överge varann
Stormar kanske tystar oss
Skuggor kanske slukar oss
Sorger kanske tvingar oss på knä
Men ingenting i världen
kan lösa våra band

Jag är med dig vart du går
Genom månader och år
Jag är med dig alla dar
Jag är med dig vart du far
Du är den jag kunde va


Kommentarer
Postat av: Pialotta

Varma kramar och alla tankar går till Er nu Sara!

2012-01-13 @ 01:35:15
Postat av: Pialotta

Kram igen!

2012-01-15 @ 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0