3/1-2012

Hemmet är i förändringstillstånd. Jag tar ner julen, och pyntar upp med andra gardiner, lila/turkos detaljer. 
Jag älskar detta huset! 

Nyår var lungt och skönt. Var hemma hos en kompis till Jimmy och åt middag, sen blev det en snabbvisit till stan på tolvslaget. 

Nyårslöften? Hm. 
- Ta mig tid dem vännerna som står mig närmast, såsom fika, ringa, sms. 
- Spendera mysiga dagar med Jimmy, kvalitetstid som det så fint heter. 
- Umgås med Familjen mera.

Sunt och hälsosamt liv har jag haft på min lista i alla år, MEN nu är det i sin ordning, så det känns så skönt att inte skriva det ;) 

Jag har föressten gått ner 26 kilo, och väger nu hela 87 KILO (!) 
Det vägde jag när jag gick i högstadiet sist. Sjukt skönt!



Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle kunna lägga ut en sådan bild på mig själv. 
Så fel jag hade. Jag har ingen modell kropp, kommer aldrig få. Men jag är riktigt stolt ändå! 

Jag tror jag satt upp ett mål för min viktnedgång, med eller utan operationen. 
När jag är klar vill jag väga omkring 65 kilo! 

Nu ska jag ta tag i diskberget. 

God fortsättning! 

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Du är så himlans fin gumman! 87 kilo! Helt galet bra ju! Du är så duktig! Hoppas vi kan ses i dagarna! Kramis finaste Saran

2012-01-04 @ 02:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0