Söndag hela dagen.

Idag tog jag tag i städningen och tvätt här hemma.
Så himla skönt att ha det gjort innan en ny vecka, så man bara kan fokusera på annat.
Jag mår bra. Men har fortfarande ont i magen, särskilt när man gjort sådant som ovan.
Mate fungerar bra, jag har fuskat med mitt flyt och ätit lite vanlig mat. Men magen tycker det är okej.
Så då är det lugnt.
Jag har nu en period där jag står still med vikten, MEN vad gör det om hundra år.
Jag vet ju att jag kommer gå ner, och att man kommer ha sådana här veckor.
Har iallfall tagit mått och vikt, och nu har jag gått ner 7,6kg och ett par centimeter här och var.
I går hade jag leggings på mig, som i vanlig ordning när man är tjock sitter slickat.
Men vet ni vad? Dem kasade ner hela tiden, och det var inte störigt, utan HELT okej.
Sådana småsaker, som just nu lyfter ens vardag lite mer.
Jag har fått tillbaka en dos energi efter min operation också. Och det är super härligt!
Kommentera nu! Och fortsätt läs.
Förslag på vad man ska skriva om? Amen, lämna då en synpunkt!
Jag kan föressten inte få min blogg att dela in texten i stycken, vet inte vad felet är.
Så det är kanske lite grötigt att läsa. Men det får ni stå ut med :)
Kram alla fina <3

Kommentarer
Postat av: KathyBUUUUUS

Du är duktig. Du kan skriva om viktnedgången, vad du gör om dagarna, hur du äter nuförtiden och vad? :)



Hejar på dig, snart är du smal som en pinne ;) Pyss!

2011-10-23 @ 13:39:14
Postat av: madde

du e bäst! =)

2011-10-23 @ 14:04:10
Postat av: Sara

Ni ger mig energi! <3

2011-10-23 @ 15:11:21
URL: http://saoora.blogg.se/
Postat av: Jennica

Ja du kan väl kanske skriva en massa om din ooootroligt snälla, trevliga, underbara & framförallt snygga svägerska, annars så funkar det ju alltid med det som Kathy skrev ; )

2011-10-23 @ 20:29:45
Postat av: PiaLotta

Hahaha! Skrattar som vanligt åt Jennicas goa kommentarer! Det syns fan redan på dig! Hääärligt!

2011-10-23 @ 22:53:16
URL: http://piaviktigt.blogspot.com/
Postat av: malin

sara sara sara.. !

du är grrrrrrym :) jag hejar på dig till tusen, önskar dig all lycka och hoppas och tror verkligen att du klarar det här och får känna den känslan du vill :) Fortsätt kämpa på den vägen. LOVE <3 <3

2011-10-30 @ 14:04:58
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0