Härliga höstdag!

I dag mår jag bättre, i går var en depp dag utan dess like. Men sådana måste man också ha ibland.
Var på jobb i går, och hämtade mina smycken, brukar lägga mina nyheter där.
Jag fick sålt för en del, och en del till barncancerfonden. Perfekt!
Jag hoppas få sålt lite mer, så jag kan sätta in lite mer till fonden. Dem är värda allt stöd dem kan få!
I dag blir det dammsuga, och damma. Sen ska jag sätta mig med mina beställningar.
Tror det blir en lugn dag. Skönt.
Jag har i morse sökt en hel del jobb. Så tråkigt att bara gå här hemma. Jag får panik!
Nu ska jag iallfall påbörja projekt städ här hemma.
Ha en underbar höstdag fina du! <3

Kommentarer
Postat av: PiaLotta

Håller tummen för jobb gumman!

2011-10-23 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0