Dagarna löper förbi,

Dagarna löper förbi.. Jag är nu en del av alla andra gastric bypass patienter. Det känns konstigt, men ändå så fruktansvärt bra!

Dem första dagarna var hemska, jag ställde mig själv frågan många gånger om vad jag gett mig in på (?)
Men när idag har det varit en bra dag då känns allt bra igen.

Det är som sagt ett helt nytt liv och det kommer ta sin tid att anpassa sig. Tjugo år med dåliga matvanor, sockerkicker och fett, ska jag nu gå över till 2dl mat och dessutom mager mat. Jag har iallfall sedan i Måndags förra veckan gått ner nästintill 7kg.
Bra Sara! *klapp på axlen*

Utan nära & kära hade detta varit en extrem övergång till ett nytt jag!

Tack för att ni finns.

Kommer uppdatera mer i morgon.
Kram.


Kommentarer
Postat av: PiaLotta

SKITBRA SARA! Du e bäst! Det är väl märkligt hur fort man kommer in i det! Men skööönt!!!

2011-10-23 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0