Antik.

Hösten närmar sig med stormsteg!
Jag ska inte ljuga, jag tycker det är mysigt. Tända ljus & mörka kvällar.
Dagarna rullar på här hemma.
I morgon blir det en tur till "Framtid" en loppis.
Är ute efter soffbord i antik stil, och lite annat.
Jag har fått smak på den gamla stilen.
Nu i höstmörkret kommer vårt hem att piffas med vita detaljer, i antik stil.
Och jag älskar det!
För er som vet är jag fortfarande i väntans tider på det som komma skall.
Jag kommer förhoppningsvis höra något i nästa vecka om inte denna.
Jag lääängtar!
Höstdeppig är man väl också lite, man funderar för mycket när man bara går hemma och släpar.
Jag måste börja planera mina dagar, vara ute mer, och se glädje i livet.
Jag kan inte sörja det jag inte har, jag måste se det jag får äran att ha.
Men jag ska inte sticka under stolen med att det känns, hårt många gånger..
Nu kommer snart Jimmy hem från jobbet, och då blir det väl kvällsmys.
Sen gå och lägga sig.
Kommer lägga in bilder på mina loppis fynd i morgon, jag har lovat mer bilder.
Kram på alla fina! Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Christina

SÅÅÅÅ stolt över dig! Kämpa på. Kommer snart och fikar :)

2011-10-25 @ 09:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0