Fredag hela dagen.

God eftermiddag!

Här är allting bra. Dagen har bestått av att plocka här hemma, sy och lyssna på ljudbok. 
Snart kommer Jimmys brors tjej hit, och ska hämta sitt armband som hon beställt, och det blir väl en kopp kaffe också. 

Jag har precis stoppat in kvällens middag i ugnen och det blir baconlindad kycklingfile med grönsaker & couscous.
Och sen bara slappa på soffan. 

Innan det, måste jag också bege mig ut på en promenad, jag har varit sugen ett tag på att gå in till stan, men jag vet inte. Jag får se, kanske gör det senare? Men svärmor får nog köra mig hemåt, för så hurtig är jag inte (ännu).

I går var jag och gymmade med Jessica, gud så skönt! Skulle egentligen på Zumba, men det var inställt.
Men nästa Torsdag blir det Zumba. Yeaah! Skoj!

Thailand resan närmar sig, bara 4 veckor kvar, och det ska bli helt underbart. På tal om det ska jag hämta ut mina bikinis på posten idag.

Ni är dåliga på att kommentera, då är det tråkigt att skriva :( 
Kom igen! Skriv en liten rad, det tar en sekund och man blir glad!

Nu ska jag kolla runder på nätet lite.
Föressten! Har idag gått ner 13,5 kilo :)

Kram på er alla!
Bjuder på denna, som jag nyss tog enbart till er läsare, som klagar på att jag snålar med bilder.


Kommentarer
Postat av: Jennica

Det åt vi oxå idag, eller nästan iallafall kyckling & bacon var i allafall inblandade i det hela.



Va e det för jobbig typ/läsare som klagar på att du inte lägger in bilder, låter ju as jobbig att ha såna typer på sin blogg

2011-11-11 @ 19:27:52
Postat av: Sandra

Du är så fin stumpan. Usch så dålig jag har varit på och höra av mig. Ringer dig imorgon och ser om vi inte kan ses :) kramar om

2011-11-13 @ 17:58:57
Postat av: Pialotta

Hej igen gumman! Haha! Jag provar att kommentera en gång till! Men den där verifieringen gör mig galen! De där märkliga orden man ska skriva för att få igenom en kommentar! Jag provade nog tio olika innan jag lyckades få det rätt! Haha!

Blev det nån Promenix till stan! Duktiga ni som tränar! Vill också men har inte råd!!! Puss kram

2011-11-16 @ 21:15:38
Postat av: malin !

Gumman :) du kämpar på så bra, är stolt över dig :) ! kämpa på ännu mer ska du se att du snart är där du vill vara, se det bara positivt. KRAMAR <3

2011-11-17 @ 14:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0